Sådan får du mest mulig succes med din branding - CKO
15708
post-template-default,single,single-post,postid-15708,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Sådan får du mest mulig succes med din branding

Sådan får du mest mulig succes med din branding

Har du et firma, der gerne vil dele deres budskab med alle andre, eller står du for at brande en virksomhed?

Følgende artikel er betalt og udarbejdet i samarbejde
med de omtalte virksomheder, eller de virksomheder, der linkes til.

Så er du landet det helt rigtige sted. Hver dag bruger tonsvis af virksomheder en masse penge på branding ved hjælp af forskellige reklamer på medieplatforme og i gadebilledet. Er du ude efter at gøre det samme, gør vi det hele lidt nemmere for dig.

Vi vil gerne fortælle dig lidt mere om, hvilke muligheder du har, og hvorfor du skal vælge lige netop disse. Der er nemlig stor forskel på, hvor stor succes de forskellige reklametyper har, og derfor kan vi hjælpe dig på vej, så du får valgt den rigtige strategi fra start.

Radioen

Det er ikke noget nyt, at der kører reklamer på de kommercielle radiokanaler, som mange danskere dagligt lytter til. Her vil du blive mødt af en reklamesøjle, der kører mellem de forskellige programmer. Men selvom det ikke er en ny trend inden for reklame og branding, er det stadigvæk en god løsning for dig, hvis du vil fange lytternes opmærksomhed. Fordelen ved radioreklamer er, at du ofte kan ramme et bestemt segment, så du får fat i det rigtige publikum.

Vil du gerne lave en radioreklame, skal du lave en speak over, der kan anvendes som jeres reklameindslag. Hos speakstudiet.dk kan du nemt få lavet denne speak over, og du skal bare følge tre simple trin. Først vælger du den rette stemme i deres arkiv og efterfølgende vælge, hvilket medie denne speak over skal bruges på. Til sidst skal du vælge antallet af ord, og så er du good to go.

Sociale medier

I de sidste par år har sociale medier indtaget rollen som den primære reklamesøjle inden for især modebranchen. Har du en virksomhed, der sælger nogle ydelser eller produkter, som gerne skulle appellere til det yngre publikum, kan du med fordel anvende medier som Facebook og Instagram.

På Instagram har du muligheden for at indgå i samarbejder med professionelle influencers, hvor disse bliver jeres ansigt udadtil. Her skal I sammen indgå en aftale om, hvad arbejdet skal indebære, og hvad prisen på det skal være. Dette er en nem og forholdsvis billig måde at brande sig selv på, og ofte vil der være en stor succes forbundet med det.

Gør noget andet

Når du gerne vil skabe synlighed på markedet, handler det ofte om at skille sig ud fra de andre, der arbejder inden for samme felt som dig selv. Derfor skal du have noget, du kan brande dig selv på, og som gør din virksomhed anderledes end de andre. Det kan være, at I arbejder meget bæredygtigt som virksomhed, eller at I tilbyder en anden model for jeres kunder, end hvad de andre virksomheder gør.

Hvis ikke I allerede har noget, der gør jer anderledes fra de andre, kan du med fordel begynde at udtænke nogle projekter, som du kunne tænke dig, at din virksomhed skal have implementeret i det daglige arbejde.

 

No Comments

Post A Comment